Uppdateringen som utlovades...

Ja det skulle ju bli massa fotat idag var det tänkt, men som vanligt springer tiden iväg... Hade flera trevliga besök under dagen och en del beställningar blev färdiga:)
Vingarna som såklart är populära och passar ALLA! Armbandet som jag har kommit att kalla "pappaarmbadet" sedan fars dag är ju en annan favorit. Här med det nya nättare fästet och det passar kille som tjej! Jättefint!
Så, i ärlighetens namn har det inte blivit så mycket mer fotat även om det grejats en del mer... Har också beställt mer varor eftersom det rullar på bättre än jag någonsin kunnat drömma om detta<3
Lille Vilgot har ju också hängt med hela dagen vilket gör att det inte alltid blir gjort så mycket som man önskar;)
I morgon är det dags för ICA igen och en annan kurs på Skatteverket på kvällen för det är ju möe o hålla reda på! Hoppas jag ska fota något så ni får lite uppdateringar varje dag.
På söndag kör jag ytterligare en julmarknad igen! På Lev vackert i Kristinehamn...Man kan ju lätt säga att söndagens gav mersmak (trots kylan)!
En annan sak som händer är att jag kommer stå i butiken på Sonja och jag lördagen den 17:e mellan 11-15 och dit är ni givetvis också välkomna. Om inte för mina smycken så kom för kläderna och den personliga trevliga servicen i butiken, helt klart värt ett besök!
Nu ska jag greja lite mer innan det är dags för sängen:) KRAM<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0