Saknat mig???:)

Ja dagarna rusar på i full fart och jag har minst sagt häcken full nu inför jul med beställningar m.m. Det är så himla kul! Tar givetvis emot mer beställningar så tveka inte att höra av er...
I söndags var jag ju på julmässa igen, på Lev vackert i Kristinehamn och det var underbart kul! Tanken var att jag skulle stå ute men när jag kom fanns det en plats ledig inne, gissa om jag blev glad!
Hade med mig mycket fint och det gick över förväntan! En hel del beställningar fick jag så här ska skickas grejer både till Kristinehamn, Karlskoga och Degerfors:)
detta var en succé i Kristinehamn i olika varianter...
det här var en annan vara som gick bra!
Jag hade också köp 3 betala för 2 på alla örhängen och då detta var så uppskattat har jag bestämt att vi kör på det fram till jul, så passa på! Kanon att ge bort!
Jag har också fått hem några armband i äkta silver (925), dessa kostar 299 kr/st och givetvis får du julrabatten på 15 % på dessa varor!
Även ett parti ringar i storlek 17 kom som fungerar att stansa på om man vill ha med text...199 kr tar jag för dem, vanligtvis ligger silverringar på 399 kr!
Några beställningar har jag också hunnit med även om bokföringen tagit en del tid under dagen:)
Dags att hoppa i duschen, i morgon är det dags för ICA igen men jag kommer vara hemma efter kl.15 om någon vill komma förbi och kika, välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0