REA!

Hej och god fortsättning på er!
Som vanligt har det varit lite dålig uppdatering ifrån min sida men jag fick avsluta julen på sjukhuset:( Jag har fått någon slags körtelinfektion i magen och har väldigt ont... Har fått komma hem igen men verkstaden står stilla...
Kommer dock rea ut kvarvarande lager på hela 30% och alla varor som finns kommer fotas av min hjälpreda(man) under dagen och läggas ut både här och på min facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Maplemountain-design/130706790368618
Allt för att göra plats åt nya varor ala vårstyle:)
Hör av dig om det är något du är intresserad av, antingen via mail till [email protected] eller till telefon 073-8370940
Tisag den 3/1 kommer jag hålla öppet mellan 11-17 om någon vill kika in!

Håll utkik under dagen efter reavarorna! Mvh sofie

Kommentarer
Postat av: MrH

Hoppas du mår bättre! :)

2011-12-28 @ 19:23:12
URL: http://lifeofmrh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0