Öppet v. 49

Ja som sagt, julmarknaden är avklarad och det var superkul! Lite kallt då jag troligtvis fick den sämsta platsen och det blåste smådjälvar...Men det finns inga dåliga väder, eller???:)
Tyvärr kunde jag inte ställa upp mitt örhängesställ m.m. då vissa saker helt enkelt tog fart och flög iväg när jag stälde fram dem.
Dagens favorit och som tidigare min storsäljare är ändå detta armbandet i olika utformningar:
Inte så konstigt kanske med tanke på det superbra priset 99 kr och 15 % rabatt på det som jag också kommer köra nu hela december!!!
På tisdag kommer jag finnas hemma på Axelssonsvägen och då kommer jag ha öppet mellan 11-18 om någon vill kika förbi... Kanske missade du mig på julmarknaden eller så vill du kika på lite mer grejer eller varför inte bara ta en kaffe??? Alla är hjärtligt välkomna... Självklart kommer min lilla hjälpreda på 2 1/2 år springa och "hjälpa" till;)
Godkväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0