Nyheter!

Hej på er, hoppas ni har det bra i stormen därute... Jag valde ju helt klart rätt vecka att bli dålig på, för att ligga inne nu känns rätt okej! I morgon tänkte jag försöka mig på att jobba några timmar på ICA igen och kanske blir det lite smycken gjorda ikväll:) Det kliar i fingrarna nu när jag inte orkat hålla på på grund av krassligheten i magen...
Idag kommer en nyhet också, jag kommer kunna komplettera mina namnsmycken med siffror också! Det är ju perfekt om man vill ge bort t.ex. en doppresent med både namn och födelsedatum m.m.
I morgon inväntas en leverans med bl.a. lite nytt läder i vårens färger:) Självklart kommer det vara en hel del silver också även om kopparen är den stora färgen i vår...
Ska se om jag kan rota fram lite mer till rean idag också, en del har redan gått så passa på att höra av dig om du inte vill gå miste om din favorit...Många varor finns bara i 1 exemplar!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0