Min arbetsmoral!

Ja, ibland blir jag trött på mig själv och min arbetsmoral! Som alltid har jag dåligt samvete när det är någonting och jag tvingas vara borta från jobbet. Det spelar ingen roll vare sig det är vab eller annat. Men nu för en gång skull var ju jag sjuk och det händer ju inte så ofta! Igår tyckte jag att jag var pigg o bara hade lite feber, likaså idag på förmiddagen, så visst skulle jag jobba... MEN! Efter tre timmar på jobbet fick jag bara ge upp och åka hem, febern kom tillbaka och huvudet ville inte alls sitta i kassan o orka va trevlig:( Så för första gången under min arbetstid på ICA åkte jag hem mitt i jobbpasset!
Nu ligger jag nerbäddad i soffan och oroar mig inte bara för arbetspasset i morgon kväll utan huruvida jag ska orka stå ute på julmarknaden på söndag. Jag vill så himla gärna!!! Vore ju så kul för min nya verksamhet o få visa sig lite...
Så, nu rör jag mig inte ur soffan om än för att blanda välling på sin höjd! Frisk here I come!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0