Hej alla glada:)

Precis hemkommen från jobb på ICA...Mjukstartar med ledig dag i morgon så då får ni räkna med massa ny uppdatering! Kommer ju också ha öppet härhemma mellan 11-18 om någon vill kika in. Ska göra klart alla beställningar från i söndags och hinna producera lite mer nytt. Vem vet, kanske hinner det bli en till julmarknad:)
Idag kom detta roliga halsband hem:
Lite udda med en påfågelfjäder...Till ett bra pris såklart, endast 59 kr och det finns bara några stycken så först till kvarn! Självklart lämnar jag julrabatten på 15 % även på detta!
En del säger att det är svårt att hitta min sida på facebook:( Jag passar därför på att länka den här igen
http://www.facebook.com/pages/Maplemountain-design/130706790368618
Självklart är min förhoppning att hemsidan ska hinna bli klar inom en snar framtid:)
Trevlig kväll! //Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0