Dan före dan...

Hej på er!
Det har verkligen varit dålig uppdatering från min sida och jag hoppas på skärpning i och med lite ledighet från mitt vanliga jobb i mellandagarna... Just nu är det fullt upp som ni kanske förstå!
Att jobba inom handels i juletider kan vara stressande men också väldigt roligt såklart. Många förvirrade kunder dyker upp...De kan fråga om vad som helst, det spelar ingen roll om de har handlat i samma affär i 20 år så helt plötsligt hittar de inte mjölken:P
Hos Maplemountain design är det också fullt upp! Vill ju hinna med så mycket som möjligt före jul...Många har hittat mig och beställer sina julklappar hos lilla mig. Det gör mig stolt glad och med en gnutta framtidshopp, kanske kanske händer det grejer framöver;)
Vet inte om jag har nämnt det, men ni vet att det är koppar och fjädrar som är det stora inom smycken i vår... Håll utkik för snart kommer lite mer vårigt in:)
Här är några av dagens beställningar:
Det virade svarta med ett nytt snyggt haklås, gjordes till många kunder i olika utformningar...
Farmor/mormorhalsbandet ska också levereras under morgondagen...

Sen har jag inte visat er denna:
Min goa bror beställde denna till hans Anna.. I äkta silver strl 17, finns ett par kvar för beställning. 199 kr men det är bara detta partiet...Vanligtvis kostar silverringarna 399 kr!
Nu blir det kvällen och ladda för mera jobb i morgon, men snart är det JUL<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0